Servicii

Contract de servicii S4 - Asistenta tehnică pentru managementul proiectului Data de &ici...

Lucrări

Contract lucrări  CL11 – Reţele de apă şi canalizare în Dej şi Gherla   ...

Furnizare

Contract furnizare F3 – Extindere sistem SCADA Data de începere a contractului: 16...

F1 - Contoare și Detectori pentru defecte

Lot 1 –  Contori:  

                Data de începere a contractului: 21.02.2011
                Durata contractului: 6 luni execuţie + 24 luni garanţie
                Valoarea contractului: 1.324.100,11 Lei (fǎrǎ TVA)

Obiectivul contractului: realizarea a 52 de puncte de monitorizare debite, amplasate pe reţelele de alimentare cu apă în toate cele 7 localităţi. Conceptul de “Punct de monitorizare debit” se identifică printr-un ansamblu de lucrări civile, mecanice, electrice sau de automatizare cu scopul de a furniza informaţii legate în principal de debitul vehiculat prin instalaţie.

Lot 2 – Detectori pentru defecte:

                Data de începere a contractului: 07.01.2011
                Durata contractului: 60 de zile livrare + 24 luni garanṭie
                Valoarea contractului: 145.290,00 Lei (fǎrǎ TVA)

Obiectivul contractului: achiziṭionarea de echipamente pentru detectarea pierderilor. Echipamentele utilizează tehnologie digitală de procesare a semnalului pentru recunoaşterea clară a zgomotelor pierderii, chiar şi în prezenţa unor zgomote ambientale ridicate.

                Echipamente livrate:

PEUGEOT PARTNER FURGON – Autolaborator amenajat în interior cu sisteme pentru depozitarea, montarea şi fixarea următoarelor echipamente furnizate:

 Locator acustic de pierderi   Hydrolux HL 5000 PRO – Echipament pentru localizarea acustică a pierderilor;

  1. Corelator digital pentru localizarea pierderilor din conductele de apă - Correlux P1 Standard – Corelator digital pentru prelocalizarea pierderilor de apă;
  2. Loggeri de zgomot wireless pentru monitorizarea zonală acustică şi localizare a pierderilor Sebalog N15 - Sistem pentru prelocalizarea pierderilor de apă prin înregistrarea sunetelor;
  3. Locator de trasee multifrecvenţă vLocPro - pentru localizarea traseelor de conducte – cabluri îngropate;
  4. Locator feromagnetic de capace îngropate   FM880-B - Pentru localizarea capacelor de cămin îngropate.

 

 

 

   

 

Contracte de furnizare F2 - Autospeciale pentru desfundat canale şi vehicule operationale

Data de începere a contractului: 08.09.2010;
Durata contractului: 210 zile livrare +  60 luni garanţie;
Valoarea contractului: 4.890.000,00 Lei (fǎrǎ TVA).

Echipamente livrate:

  • Autocurăţitor combinat pentru canalizare – VHT Mini Combi – 4 bucaţi. Conceput pentru curăţarea canalelor colectoare ale apelor reziduale, curăţarea bazinelor de decantare, evacuarea reziduurilor din canalizări si curăţarea vanelor de scurgere. 
  • Echipament hidrocurăţitor pentru canalizare – KROLL Rojet Confort – 4 bucăţi. Conceput pentru curăţarea şi desfundarea canalizărilor, montat in autoutilitară, construit în conformitate cu regulile de construcţie pentru echipamentele de curăţare canalizare, standardele CE, IS şi TUV şi reglementările europene privind securitatea, exploatarea echipamentelor şi nivelul de zgomot;
  • Motopompe mobile – Honda – 8 bucăţi. Motopompe utilizate pentru evacuarea apelor uzate din reţelele de canalizare;
  • Sistem mobil CCTV – Autolaborator inspecţie CCTV Rebell – 1 bucată. Vehicul utilitar amenajat şi dotat cu echipament de inspecţie video în circuit închis şi cu sistem de inspecţie video a reţelelor de canalizare. 
  • Autocurăţitor combinat pentru canalizare cu sistem de reciclare a apei – KROLL curăţitor combinat Tip K 0,5 – 3,5 – 8,0 / 29 cu sistem de reciclare a apei – 1 bucată. Conceput pentru transportul produselor nepericuloase, construit în conformitatea cu cu regulile de construcţie pentru echipamentele de curăţare canalizare, standardele CE, IS şi TUV şi reglementările europene privind securitatea, exploatarea echipamentelor şi nivelul de zgomot.
 
 
 
 
 

Contract furnizare F3 – Extindere sistem SCADA

Data de începere a contractului: 16.01.2012;
Durata contractului: 9 luni execuṭie;
Valoarea contractului: 5,491,849.06 lei (fără TVA).

Obiectivul contractului:

Extinderea sistemului SCADA, integrarea sistemelor noi în sistemul SCADA existent, furnizarea de echipamente, realizarea lucrǎrilor de instalare, punerea în funcṭiune a echipamantelor şi a sistemului SCADA (dezvoltare, configurare, extindere licențe şi numǎr tag-uri).