Servicii
Contract de servicii S4 - Asistenta tehnică pentru managementul proiectului Data de &ici...
Lucrări
Contract lucrări CL11 – Reţele de apă şi canalizare în Dej şi Gherla Data î...
Furnizare
Contract furnizare F3 – Extindere sistem SCADA Data de începere a contractului: 16.01.2012;Durata cont...
FINALIZAT
Data de începere a contractului: 11.11.2009
Durata contractului: 36 de luni + 11 luni (prelungire)
Valoarea contractului: 14.170.181,78 Lei (fǎrǎ TVA)
- Obiectivele contractului:
- Acordarea de sprijin calificat şi eficient Operatorului Regional în managementul Proiectului pentru implementarea cu succes a Proiectului, în conformitate cu prevederile Contractului de Finanţare;
- Asigurarea condiţiilor pentru gestionarea prin sisteme de management moderne şi eficiente a reţelelor de apă şi canalizare din cadrul aglomerărilor respective;
- Optimizarea şi modelarea hidraulică a reţelelor de apă şi canalizare;
- Actualizarea studiului de fezabilitate pentru conducta de aducţiune Gilău-Sălaj;
- Asigurarea condiţiilor pentru reducerea pierderilor în reţelele de apă;
- Asigurarea implementării optime a contractelor de lucrări prin gestionarea calităţii apelor reziduale descărcate în reţeaua publică de canalizare;
- Asigurarea depunerii în condiţii optime de mediu a materialelor reziduale generate de procesul tehnologic al viitoarelor staţii de epurare;
- Asigurarea publicităţii adecvate măsurii şi informarea corectă a populaţiei privind lucrările de construcţie propuse în Proiect;
- Actualizarea Master Plan-ului de apă şi canalizare pentru judeţele Cluj şi Sălaj;
- Întocmirea documentaţiei în vederea achiziţiei de echipamente pentru asigurarea automatizării şi monitorizării sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare şi a echipamentelor de întreţinere, reabilitarea de spaţii operaţionale în vederea desfăşurării în condiţii optime a proceselor de întreţinere şi exploatare.
FINALIZAT
Contract de servicii S2 – Asistență tehnică pentru supervizarea proiectelor
Data de începere a contractului: 10.03.2009
Durata contractului: 62 luni
Valoarea contractului : 15.937.438 Lei (fǎrǎ TVA)
Obiectivul contractului: asigurarea supervizǎrii contractelor de lucrǎri şi furnizare din cadrul Proiectului, care sǎ conducǎ la finalizarea cu succes a acestora din punct de vedere a alitǎṭii, costurilor şi duratelor de realizare în conformitate cu Contractul de finanṭare semnat între Beneficiar – Compania de Apǎ SOMEŞ S.A. şi Finanṭator – Ministerul Mediului şi Pǎdurilor.
FINALIZAT
Contract de servicii S3 – Asistenţă tehnică pentru verificarea proiectelor
Data de începere a contractului: 03.11.2008
Durata contractului: 65 luni
Valoarea contractului: 268.760,00 Lei (fǎrǎ TVA)
Obiectivul contractului: asigurarea verificǎrii proiectelor în vederea executǎrii lucrǎrilor Proiectului, în conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcṭii, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare.
FINALIZAT
Contract de servicii S4 – Asistență tehnică pentru managementul proiectului
Data de începere a proiectului; 03.06.2013
Durata contractului: 31 de luni
Valoarea contractului: 195.858 Lei (fără TVA)